Polityka zwrotów
Po zwróceniu produktów zostaną one zwrócone w ciągu 14 dni roboczych po sprawdzeniu za pomocą metody płatności, za pomocą której zostały zapłacone.
Zasady wysyłki i dostawy Bransoletek
Po zakończeniu płatności Twoje zamówienie zostanie przetworzone Wysyłka w ciągu 2 dni roboczych za pośrednictwem PostNL. Powiadomimy Cię e-mailem, aby poinformować Cię o aktualnym statusie Twojego zamówienia. W wyjątkowych sytuacjach zamówienie może zostać wysłane później. Średnio trwa to trochę dłużej spersonalizowana biżuteria dostarczyć (1 do 3 dni roboczych), ponieważ wykonamy dla Ciebie to dostosowanie po otrzymaniu zamówienia. Czy zamówiłeś bransoletkę ze specjalnego powodu (wyjątku), takiego jak śmierć lub narodziny. Następnie staramy się umieścić tę bransoletkę z przodu przetwarzania zamówienia. Najpierw sformatujemy również cyfrowo Twoje osobiste zdjęcie, odcisk palca lub tekst, tak aby zostały wygrawerowane z największą starannością na Twojej biżuterii. Biżuteria wykonana na zamówienie (pomyśl o określonej długości) również wchodzi w zakres biżuterii spersonalizowanej. Czy masz biżuterię, która jest specjalnie dla Ciebie lub podrobiony będzie. Wtedy czas dostawy jest możliwy +/- 3 tygodnie są. Dzieje się tak dlatego, że przeprowadzany jest cały proces tworzenia biżuterii. Pozwala to zamówić biżuterię do 8 razy dokładniej pod względem wymiarów niż u naszych kolegów jubilerów (którzy zwykle używają od 1 do 3 standardowych rozmiarów). W ten sposób możesz mieć pewność, że Twoja biżuteria jest naprawdę szyta na miarę.
Dostawa
Podane ceny nie zawierają kosztów wysyłki, ale w większości przypadków 'bezpłatna wysyłka dla konsumentów'. Domyślnie wysyłamy do ograniczonej liczby krajów. Jeśli Twojego kraju nie ma na liście, możesz to zrobić KONTAKT skontaktuj się z nami w sprawie wszelkich możliwości. Lub wprowadź wybrany kraj na stronie kasy. Od razu zobaczysz koszty wysyłki obowiązujące w tym kraju.
Domyślnie wysyłamy do następujących krajów:
Belgia, Dania, Niemcy, Finlandia, Francja, Gibraltar, Grecja, Łotwa, Luksemburg, Malta, Monako, Holandia, Norwegia, Austria, Polska, Portugalia, Hiszpania, Szwecja, Szwajcaria. W przypadku chęci skorzystania z innych opcji wysyłki prosimy o kontakt.
Zawsze wysyłamy z Holandii. Możliwy jest również odbiór zamówień poza UE. Kupujący musi zapłacić ewentualne należności celne przywozowe i podatek VAT obowiązujące w danym kraju (koszty importu).
Czas dostawy
Dostawa w Holandii odbywa się za pośrednictwem listonosza PostNL lub dostawcy paczek (w większości przypadków naszego standardowego przewoźnika), DHL, InstaBee lub FedEx. Z reguły dostawa nastąpi następnego dnia roboczego w godzinach od 9:00 do 17:00. Niestety nie możemy zagwarantować czasu dostawy. Przewidywany czas dostawy można znaleźć na stronie śledzenia PostNL. Otrzymasz również link do śledzenia przesyłki e-mailem. Abyś mógł łatwo śledzić paczkę.
Czas dostawy poza Holandią zależy od usługi pocztowej, która przejmuje firmę kurierską od PostNL. Czas dostawy na terenie Europy waha się w większości przypadków od 3 do 12 dni. Czas dostawy poza Europę waha się w większości przypadków od 4 do 30 dni. Informacje o czasie dostawy w poszczególnych krajach można znaleźć na stronie internetowej PostNL.
Szereg czynników może negatywnie wpłynąć na czas dostawy, na przykład może on różnić się ze względu na:
• Święta lokalne
• Obsługa celna w kraju przeznaczenia
• Strajki, klęski żywiołowe, kryzysy, pożar, wojna, klęski żywiołowe, choroby, wybuch epidemii, działania rządu, brak energii lub przerwa w dostawie energii, burza, strajk generalny, groźby bombowe lub inne akty terroryzmu lub wandalizmu, nieprzewidziane zdarzenia polityczne lub ekonomicznych, decyzje właściciela lub operatora obiektu dotyczące wystawy, które powodują, że korzystanie z lokalizacji i/lub organizacja wystawy są znacznie droższe i/lub niemożliwe, a także wszelkie inne przypadki lub sytuacje, które powodują, że korzystanie z lokalizacji i/lub znacznie drożej i/lub uniemożliwia organizację wystawy. Lub inne specjalne wydarzenia, które można uznać za siłę wyższą.
Verpakking
Biżuteria jest bezpiecznie zapakowana w kartonowe pudełko ochronne. Aby odciążyć środowisko, materiały opakowaniowe, takie jak pudełka transportowe, plastikowe kulki itp., są ponownie wykorzystywane i minimalizowane w jak największym stopniu.
Polityka zwrotów
Może się zdarzyć, że będziesz chciał zwrócić zamówienie. Być może dlatego, że nie podoba Ci się produkt, a może jest inny powód, dla którego nie chcesz całego zamówienia. Bez względu na przyczynę masz prawo do anulowania i/lub zwrotu zamówienia do 14 dni po otrzymaniu bez podania przyczyny. Z wyjątkiem biżuterii na zamówienie, biżuterii kompozytowej lub personalizowanej, biżuterii topionej/odlewanej, biżuterii z grawerem lub biżuterii dobranej pod konkretne dopasowanie. Zobacz nasze Regulamin dla wszystkich obowiązujących warunków i informacji. Wszystkie bransoletki ze skóry i sznurka są cięte na wymiar z rolki iz tego powodu nie podlegają zwrotowi. Jednak koszty wysyłki leżą po stronie kupującego.
Podczas rejestracji rezygnacji/zwrotu należy to zrobić za pośrednictwem poczty elektronicznej. Przy zwrocie należy podać numer zamówienia, nazwę i produkty. Zwrot zostanie dokonany tylko na konto, z którego dokonałeś płatności. Bransoletki muszą wtedy otrzymać produkt w rozsądnym terminie, za który uważa się 7 dni od powiadomienia e-mailem o zwrocie. Produkty muszą być zwrócone w oryginalnym opakowaniu, nieuszkodzone lub w dokładnie takim samym stanie, w jakim zostały wysłane Bransoletki. Ze względów higienicznych muszą być nienoszone lub nieużywane oraz nie mogą nosić perfum, zapachu papierosów ani innych śladów użytkowania. Jest to w gestii Bransoletki.
Produkty, które zostaną uszkodzone po dostarczeniu przez Bransoletki, zostaną odrzucone i dlatego nie będą mogły zostać odebrane. Oznacza to, że produkty nie mogą zostać zwrócone. Przesyłki zwrotne wysłane poza wyżej wymienionym terminem zwrotu nie będą przyjmowane, chyba że wcześniej uzgodniono inaczej.
Koszty i ryzyko zwrotów ponosi klient. Koszty zwrotu dla kupujących w innych krajach UE różnią się w zależności od kraju. W tym celu odwołujemy się do stawek pocztowych danego kraju UE. Przesyłki zwrotne, które nie są odpowiednio ostemplowane, zostaną odrzucone. Koszty wysyłki zostaną zwrócone tylko w przypadku uszkodzenia produktu, które powinno było zostać wykryte przed sprzedażą.
Po sprawdzeniu zwróconego produktu otrzymasz wiadomość e-mail w rozsądnym terminie. W przypadku prawidłowego zwrotu wpłacona kwota zostanie zwrócona na wybraną przez Ciebie metodę płatności niezwłocznie, nie później niż 14 dni od anulowania zamówienia.
Zwrotny adres e-mail do zarejestrowania zwrotu to info@bransolet.pl.